State Fair Texas

22 november 2017 - Dallas, Texas, Verenigde Staten

Sorry voor mijn onregelmatig gebruik van mijn eigen blog. Maar het dagelijkse leven is hier zo druk met activiteiten elke dag dat ik niet veel vrije tijd over heb.
​Maar als het goed is komt er nu meer tijd vrij voor mezelf. Dus hopelijk kan ik dus meer tijd besteden aan mijn blog.

​Ik ben naar de state fair gegaan en ik heb nog nooit zo'n grote fair gezien. Maar natuurlijk is alles groter in Amerika en Texas is het toppunt van grote dingen. Maar het was zo druk dat we ongeveer nog drie kwartier rond moesten rijden om een parkeerplaats te vinden. Uiteindelijk vonden we een parkeerplaats met valet parking. Gelukkig hoefden we niet zo ver te lopen omdat het dicht bij één van de ingangen was.
​Maar de fair was zo groot en er waren zoveel dingen te doen. Dus we hebben een hele middag rondgelopen. Het is ook heel erg duur maar gelukkig zijn mijn host parents zo aardig dat we de bonnen die je moest kopen deelde met z'n drieën.

Je kon er van alles kopen er was een hele beurs voor auto's met ongeveer 8 verschillende merken die allemaal auto's als show auto's hadden. Maar er waren meer verschillende beurzen, eentje voor Jacuzzis en zwembaden. Maar ook voor bedden en tractors. Alles was daar. Er waren zelfs honden van het asiel daar om te kopen.

Maar het mooiste van mijn dag was wanneer ik in een space needle ging dus toen kon ik over de hele fair uit kijken. En de beste game van het hele college football season in Texas speelde zich af in het midden van de fair. En ik had van de lucht het beste uitzicht ever.

Zo dat was een beetje mijn dag op de state fair.

1. Fred:
    22 november 2017
    Heel fijn deze update, toevallig ook een foto van jou in vol ornaat ?
  2. Janneke:
    22 november 2017
    Leuk om dit verhaal te lezen en te weten dat je zulke leuke dingen doet/meemaakt. Dus laat die verhalen maar komen! ;-)
  3. A.apon:
    28 november 2017
    Kay, deze blog is wel op de windows pc ontvangen maar niet op de andere. Daarom een verlate reactie. Man, wat doen jullie veel aan sport. Jullie zullen wel een goede conditie opbouwen. Zijn het eigen gemaakte foto's? Uit de hand genomen, dus zonder statief?