Laatste dag Thuis

8 augustus 2017 - Eindhoven, Nederland

Het is vandaag de allerlaatste dag thuis voor mijn vlucht. Heel het weekend bezig geweest om alles in te pakken. En ook de laatste paar dagen afscheid genomen van de familie die ik achterlaat.
Ik had dit weekend dus een druk programma.
​Namelijk vrijdag afscheid genomen van mijn oom en tante met een lekker etentje.

Zaterdag had ik nog een afscheidsfeestje van mijn vriendin want die vertrekt ook voor een jaar naar Amerika. Dus van haar familie afscheid genomen. Zij schrijft zelf ook een blog.

Zondag ben ik met mijn ouders en broertje en een tante van mijn moeder naar de musical The Lion King gegaan in Scheveningen. Toen hebben we ook nog even op het strand gelopen voordat de musical begon. Lekker van de zon genieten en de Hollandse zeebries om je heen voelen.

​Maandag heb ik afscheid genomen van mijn opa en oma en twee neven van mij die ik deze hele vakantie nog niet gezien had. We zijn lekker met z'n allen uit eten gegaan.
​En nu dus mijn allerlaatste dag thuis voordat mijn grote avontuur begint.

​blog: renskeschikhof.wordpress.com

1. Maudy:
    8 augustus 2017
    Kay een goede reis gewenst morgen en een behouden aankomst. Heel veel succes in het verre Amerika. Veel liefs maudy
  2. Manou Boom:
    8 augustus 2017
    Lieve Kay, een hele goede reis en geniet van je bijzondere jaar in Amerika.. Liefs Manou, Esmee, Tim en Thomas
  3. A.apon:
    8 augustus 2017
    Kay , je staat voor een grote verandering in je leven.
    Voor mij ligt het boek dat ik ooit van jou heb gekregen "Opa vertel 's". Opa heeft In dat boek geprobeerd om de vragen die je hem stelde te beantwoorden. Sommige heinneringen waren moeilijk om op papier te zetten. Maar hij heeft het geprobeerd. Bladerend in zijn foto archief kwamen ook heel veel herinneringen boven. Een bijzonderheid viel op. Er zijn heel veel logeer en eetfoto's van jou en ook je neven . Daarom hebben oma en ik gedacht om jou dit eetafscheid te geven. Jammer waren Renske, Bram en Daan er niet bij. Maar wij hebben genoten van de eetavond. Het bunkeren zijn jullie niet verleerd. Wij wensen jou een goed verblijf en een leerzame homestay toe in "oesa" . Bedankt voor leuke avond. Wij kijken uit naar jouw verhalen.
    Opa en Oma
  4. Janneke:
    8 augustus 2017
    Voor mijn gevoel is het nog maar kort geleden dat ik je de fles gaf en je luier verschoonde. En nu ga je een jaar naar Amerika.
    Veel plezier Kay. We blijven graag op de hoogte van je ervaringen.
  5. Lenny:
    Lieve Kay,
    Al heel de week denken we:"over paar daagjes komt Kay deze kant op". Hoe zal het met hem gaan de laatste paar dagen? Hoe zal hij het vinden hier in de States? Je gaat een hele leuke tijd tegemoet met veel nieuwe indrukken en ervaringen. Geniet ervan! We gaan je volgen en we gaan je missen onze Indische rustige gentlemen neef. Dikke Xxx van "tante" Lenny en de mannen
  6. Wanda:
    9 augustus 2017
    Dag lieve schat.

We hebben zojuist op het vliegveld afgezet. Het afscheid ging heel snel, maar we wensen jou een een hele fijne reis toe. Geniet ervan! Eindelijk gaat het gebeuren. We gaan jou erg missen, maar weten dat jij een leuke tijd tegemoet gaan. Je had er zin in. Hou ons op de hoogte.
  7. Bob:
    10 augustus 2017
    Hi Kay, have fun in the states!!
    We zullen je volgen via deze reislogger. Casper, Ralph & Bob